På husjakt..

Skrev ju i ett inlägg för två veckor sedan att jag och K var ute och tog massa kort på både gamla stora fina hus, och även bara fula hus.. vi tog även några bilder på de "modernaste" lägenheterna här i Skövde, och igår så redigerade vi en del av dem.. Tänkte att ni skulle få se dem..


En av de "mordenare" lägenherna, som vi har fixat till lite, med att ändra färgerna så att de blev starkare, så att det inte såg så dassigt ut..


Detta hus är beskuret och jag tog bort en stolpe, som förstörde hela bilden, tyckte jag alltså..



Detta är en av de fula lägenheterna, och jag tyckte den behövde lite uppiffning :)





En av de finaste bilderna vi tog, och gjorde om då :)


Den sista bilden som blev redigerad.. ingen höjdar lägenhet kanske, med tanke på att den ligger lite konstigt, men annars är bilden ganska najs..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0