Here I am!

Hej alla glada och icke glada människor!
Nu är jag tillbaks och ska försöka att skärpa mig och uppdatera lite mer än en gång i veckan. Man vet ju själv hur tråkigt det är med bloggar som aldrig uppdateras, och jag ska inte bli en av de bloggar. Även om jag har blivit det på senare tid, men jaja..
Det har ju varit lov, eller det är fortfarande lov tills på måndag, denna vecka och jag har varit uppe i Värmland och lärt mig åka Snowboard, men jag åkte även skidor, som en guud :D Nej, men det är såå befriande att bara kasta sig ut för backen :)
Snart blire duschen och sånt.. synes


Kommentarer
Postat av: missYesBox

wow! lisa goes bräääda? :D

2011-02-20 @ 22:04:10
URL: http://missyesbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0