1:a December är snart done..

Jaa, tycker det är sjutk hur snabbt tiden bara springer iväg egentligen. Snart är det väl sommar också, om det ska gå så snabbt. Äntligen kan man börja räkna ner till Julafton och min lilla resa, utan att man behöver känna sig heelt knäpp :)
Tittade nyss på Julkalendern, och jag tror att den kommer hålla samma klass som några av de äldsta kalendrarna. Dock är en utav de skådesplerna som jag avskyr mest med, men hoppas att han inte är med såå mycket :)
Nu känner jag att jag bara svamlar, så jag ska gå ner och börja ta på mig ytterkläder, för snart kommer Louise med räsern ;) Torsdagar = Träning :)
CIAO

Kommentarer
Postat av: Sveriges yngsta bokblogg / Elin

Re: Vinnaren i dagens lucka är nu dragen och publicerad på bloggen! Kika in om det blev du! Annars är det en ny lucka i morgon, och tänk på att december månad bara har börjat.

Tack för att du deltog! :)

2011-12-01 @ 20:26:08
URL: http://loobook.blogg.se/
Postat av: Haidi Jakobsson

Godnatt! Hoppas du haft en mysig första december ^^

2011-12-01 @ 23:43:45
URL: http://haidisblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0