Göta Kanal, där simmar sällan någon haj eller val

Denna dagen har spenderats på en cykelsadel. Jag har cyklat ifrån Hajstorp till Sjötorp och tillbaka, med en del utav släkten på pappas sida, längs med kanalen. Ungefär 3 mil har vi avklarat denna dagen, och det känns kan jag säga. Vissa delar av kroppen har tagit mer stryck än andra, om man säger så ;)
Nu är jag rätt trött och öm i kroppen, och ska snart låta mig själv gå upp och krypa ner i min skönasköna säng. För i morgon väntar en hel dag i Göteborg med mina fina tjejor :) Vi ska på Rix Fm Festival!!!
Bilder på hela resan, lovar jag att den kommer upp på Måndag :)


Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

mysig lördagkväll ? :)

2011-08-20 @ 22:21:14
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

träligt att helgen är över? eller vad ska man säga? :)

2011-08-21 @ 13:29:20
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0