Alla dessa serier...

Efter att ännu en gång dykt in i livet på Upper East Side, är jag som vanligt helt förälskad. Hela serien får mig att liksom le, även om det kan vara lite långtråkigt, men så är det ju med alla serier.
Så, nästa gång jag åker till Ullared, vilket är väldigt snart, så ska jag ta mig i kragen och köpa den första säsongen av Gossip Girl. Ja, jag är en sådan person som vill ha säsongsboxarna av mina favoritserier, oavsett om jag har sett dem hur många gånger som helst.
Jag har ju alla utkomna One Tree Hill, och den första Grey´s Anatomy, så jag är ju en bra bit på väg. Har dock Gossip Girl, 7th Heaven och Glee kvar, innan jag kan slapna av ;)


Chase Craford utgör en utav mina favoritkaraktärer i Gossip Girl! Oja, titta bara på honom och lägg sedan till en sexigt hes röst, jaa han är min Mc Dreamy :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0