Du är som en öppen bok!

Kan man se på folk hur de är, hur de har det hemma, vad de tycker om och inte tycker om?

Första gången jag såg en utav mina lärare, så tyckte jag att jag kunde föreställa mig hur han var och vad han hade för intressen, musiksmak, ja men ni vet.. allt det där som man kanske vet efter att man har lärt känna personen bättre. Men det roligaste med det här är att han är exakt så som man kunde föreställa sig, men vissa människor är ju enklare att läsa än andra.
Men jag kan tycka att det är kul att försöka att läsa en person, till exempel en person man ser på en buss, så kan mina tankar om denna person bara fladdra iväg, och till slut så har jag en bild utav denna personen, men jag känner ju inte personen, så jag kan ju inte veta hur den är.

Jaja, nu har jag spårat ut lite, som vanligt. Men jag skriver bara ner mina tankar ;)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0