Stressad..

Visst kan man få magsår av att stressa?
Det känns som att jag kommer få det, inom en snar framtid.. Fast i och för sig så stressar inte jag så mycket, men just idag är det helt kaos.
Jag har precis slutat, eller jaa, för typ en kvart sedan. Men jag sitter kvar i skolan.. Varför kan man ju då undra.. Jo, jag ska ha omprov klockan fyra (wihoo, not!), och sen så ska jag träna klockan sex.. måste göra färdigt provet innan tio över fem, men Värsås, snabba mig bort till fotbollsplanen, hinna dra på mig skor och andra saker som är nödvändiga.. sen kan jag slappna.. tror jag i alla fall..

Jaja... Det bliir säker skitbra till slut :D


Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

Hoppas det vart en trevlig valborg! :D du vet inga skandaler?

2011-05-01 @ 01:08:12
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0