WakaWaka

Till tonerna av Shakiras låt Waka Waka, drömmer jag mig även idag bort till Brasiliens kultur, även om låten handlar om Afrika, men men Shakira kommer ju ifrån Colombia, vilket är grannland till Brasilien. Försöker komma på något bra sätt att tjäna ihop ungefär 65 000 till nästa år, men har inte kommit på något bra, plus att jag inte kommer få ihop så mycket om jag inte gör något olagligt, som typ råna en bank eller något. Det står högst upp på listan över att-aldrig-testa-dessa-saker-få-då-hamnar-du-defenitivt-i-knipa. Så då tänker jag inte råna en bank, bara onödigt att behöva sitta i fängelse för det:)
Men jag ska fundera vidare och sen så får jag medela hur det går:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0