Vad i hela världen är RAM- Minne?

Usch, sitter här med datorkunskapspapprena i handen och försöker att öva inför provet på Tisdag. Jag säger då det, jag fattar typ hälften av allt som står i det häftet. Men men, jag ska göra mitt bästa, för man kan ju inte göra bättre än det:) och jag ska ha bra betyg på detta prov, så det är ju bara att ligga i och inte tappa koncentrationen:) Har ju två lite roligare läxor också, sånt som jag verkligen älskar: Att Skriva novell/berättelser :)



Kom nyss hem ifrån matchen vi spelade idag, idag hade vi turen och skickligheten på våran sida och vi vann faktiskt denna matchen:) Jag gjorde två mål, faktiskt de enda målen på hela matchen:) Jag är lite stolt, så nu låter det som att jag skryter och det gör jag :) Hehhe


Kommentarer
Postat av: luddi ")

alva slår vad om att du tog den när ni pluggade andra världskriget.

2010-09-08 @ 19:10:07
URL: http://www.nogg.se/luddi
Postat av: luddi ")

ok

2010-09-09 @ 20:48:40
URL: http://www.nogg.se/luddi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0