"Turas vi om här eller?"

Haha, ett internt skämt ifrån min och M:s sida:) Lite roligt bara, det var bara en komentar jag sa ungefär för en minut sedan, och kom på att den skulle kunna vara rubrik för detta inlägg, den har inget med texten att göra, ville bara skriva den:)

Om typ3 timmar (exakt) så är det dags för match i F-köping och det kommer nog bli ganska roligt, i alla fall så kommer jag att få kämpa som en galning, för dem är det ingen som leker med ostraffat;) Ska ta tåget med L och kanske A, till F-köping direkt efter skolan, jag slutar föresten om typ45-40 minuter och då blir det till att köpa något som jag kan äta för att inte få håll senare under matchen:)


Anyway you want it :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0