This is our song :)

Sitter och är hyfsat nervös, ska träna med Värsås tjejerna för första gången idag. Funderar ju på att gå över dit, men vet inte. Jag går över till det laget som H och A går till, deras sällskap är typ det bästa som finns:) Ne, men det kommer säkert att gå jättebra för mig idag, har bara lite ont i ryggen efter den härliga tacklingen A gav mig på idrotten idag. Trodde seriöst att käken skulle krossas eller något, här är det blodigt allvar som gäller:) men som sagt: Jag är en härdad tjej, bara för att jag jämt ligger på gräset i varenda match typ:) Kan man inte stå på benen så får man ju skylla sig själv:) Hahha...

Ska ta med mig den bärbara datorn hem ifrån skolan i morgon och ha den hemma över hela helgen, är så himla glad över att vi har fått datorerna nu:) skitbra datorer, jätteglad(Y):)


Kommentarer
Postat av: luddi ")

vad kul att få ha egna datorer.

2010-09-09 @ 20:50:06
URL: http://www.nogg.se/luddi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0