Tack för komentarerna:)

Tittar på Norska Unga Mödrar, det är riktigt roligt att kolla på deras snygga killar :) Det är alltid något speciellt med en snygg kille som är pappa, varför vet jag inte men då ser man ju att han är upptagen, ochdet är ju inte så roligt.  Men om han bara håller i någon annans barn, så ser man ju att han är bra med barn:) Jag och mina dumma idéer alltså:) Man ska nog inte läsa allt dumt jag skriver, men allt jag skriver tycker jag ju, så det är ju inte så att jag ljuger för någon precis:)



Tänk liksom Chad Michael Murray med ett barn, då blir han ju bara ännu mera attraktiv, i alla fall i mina ögon:)


Kommentarer
Postat av: Mirre

Haha det var ju tråkigt, hehe^^

2010-09-15 @ 18:08:24
URL: http://tantmiriam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0