Störande moment nummer 1!!

Vårt trådlösa internet dampar, som vanligt, men nu dampar det mer än vanligt och det gör mig bara lagom irriterad, men får väl tänka på annat ett tag och sätta mig och läsa min braiga bok jag läser just nu.
Läser för övrigt en jättebra/konstig bok i skolan nu, som handlar om en muslimsk tjej, som betsämmer sig för att börja bära Hijab(slöja) på heltid:) Den är verkligen tänkvärd och bra:)
Blir ingen löparrunda idag, men antagligen i morgon, kände att mina ben är för öma för att ge sig ut och springa just idag:)



Längtar nästan till vintern när man ser den bilden:)


Kommentarer
Postat av: Sara

Jättevacker bild på dig!!!

2010-09-21 @ 16:29:01
URL: http://www.fnissis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0