Sängbloggar

Som rubriken lyder så sitter jag alltså i min säng och bloggar just nu. Måste ju få min sömn, eftersom att det är skola i morgon och då vill man ju vara någorlunda fräsch:) Hehe..
Nej, men tittade på Idol förut, Linda Ericsson in my heart säger jag bara! Där snackar vi sångerksa och topplistor och hela faderuttan. Hon kommer bli något stort, den saken är i all fall säker. Och om hon kommer till final så kommer jag lätt att rösta på henne. Vilken stjärna!!

För övrigt så stör jag mig på min mellanslagstangent, som inte riktigt lyssnar på mig, den lever visst sitt eget liv. Visste inte att en tangent på ett tangentbord hade ett eget liv, men min har uppenbarligen det, för den har lite tiks för sig, typ varje minut, eller i alla fall varannan minut, så jag måste trycka ganska hårt för att den ska lyssna. Som sagt: lite våld löser allt :)



Ge mig tonvis med snö!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0