Ny design snart kanske?

Funderar faktiskt på det, att fråga någon om de kan hjälpa mig med en ny design och en ny header, måste uppgradera mig lite ibland ju. Den gamla headern jag har nu är typ ett antal månader gammal och jag vill ha en ny, även om jag gillar den. Vill ha något annat liksom, förnya sig. Det är ganska bra att göra det har jag hört, annars kommer man köra på samma design och header hela livet och då vill kanske ingen kika in på min blogg, även om jag skriver ett par inlägg per dag, eller lägger in några klyftiga komentarer i era bloggar:)
Har inte lärt mig att göra egen design eller header än, så måste nog lära mig det snart, kan ju inte hålla på att tigga till mig hjälp av andra, men Missyesbox, du äger på att göra bra headers, de duger åt mig i all fall och det är det viktigaste, eller hur?:)




Min förra enkla Header, fast Missyesbox har lagt ner ganska mycket arebete på den:) Tycker ju om den, men vill ju inte ha envinterbakgrund året om:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0