I skolan..

Sitter just nu för stunden i en svart IKEA soffa i skolan och leker lite med min dator. Den är helt perfekt och jag får ha den som min under hela läsåret, är intedet helt perfekt? Jo det är det:) Bara lite svårt att hålla ögonen öppna den här tiden på morgonen, inte kul att försova sig till kvart över sex, när vi åker halv sju :S Men jag hann att få på mig kläder och få i mig i alla fall en macka, så jag missade ju inte bussen bara för att jag just idag var lite morgontrött:)
Nu återstår det att se om jag orkar hålla mig vaken på dessa tre tråkigt deprimerande ämnen: Matte, Engelska och Spanska. Kul att sluta Fredagen med ett tråkigt ämne. Men det är ganska kul när man väl kan det, för då kan man ju klara sig i fler länder än bara i Spanien. Tänk bara på att halva sydAmerika är spansktalande och dit hade jag tänkt att resa ett antal gånger:)
Nepp, nu ska jag avrunda här och inte flyga iväg sådär häftigt som jag annars brukar göra:)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0