Uppskatta dig själv..

I samband med att jag läser Egoboost av BlondinBella (ni kan klicka er till inlägget här) så har jag lärt mig lite att man ska uppskatta sig sig själv och inte gå och trycka ner sig själv. För det mår man ju verkligen inte bra av. Visst, man har dagar då man helst av allt vill stanna hemma i sängen och inte visa sig för omvärlden, men jag tror inte att någon bryr sig om hur du ser ut, så länge du inte kommer i en sopsäck eller något annat konstigt:) För folk är mer upptagna med hur de själva ser ut och hålla koll på vad de själva sak göra, så de förmodligen inte bryr sig om dig. Och om du går där inne på busstationen och ser/känner att alla tittar på dig, så tänk att de tittar på dig för att du har något alldeles extra och att de avundas dig, istället för att tänka att de tycker att du är ful och ser skabbig ut. För det gör de inte!!


En bild på mig själv där jag kanske inte riktigt just då var nöjd med mig själv, men när man blickar tillbaka på bilden så tycker jag faktiskt att jag var knäpp som tyckte att jag inte var fin just då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0