So happy to be here with the Robinsons!

För en stund sen satt jag i soffan med min lilla pappa och tittade på Dansbanskampen. Ja jag vet, lite "pensionärs" varning på det. Men jag tyckte att jag skulle vara snäll och sitta och titta på det med pappa. Då det bara är jag och han hemma, och det är tråkigt att man sitter i varsitt rum. Men just nu gör vi det, jag orkade inte med alla dåliga dansband. Eller att ett av dem har varit med ett år innan. Varför liksom? Orka att man tar med dem då eller.. aa jag fattar inte SVTs problem, är det inte meningen att det ska vara dansband som man inte har hört om, som ska få sin tid och del i Rampljuset? Det är vad jag tycker i alla fall...





Kommentarer
Postat av: MADDES

ja visst är den :) hur mår du?

2010-10-23 @ 22:29:03
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Jozzan♥

Haha okej :)

2010-10-24 @ 07:25:01
URL: http://josefineborup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0