Bugg och dansband :)

Har inte blivit så mycket skrivit här på ett tag, och mindre lär det bli i veckan. Eftersom vi har Höstlov nu, så ska jag och min syster till min kusin och hans familj och vara där, kanske till Onsdag-Torsdag:) Det kommer bli grymt kul! Ska till Ullared på Måndag, så det kommer komma upp kort på allt jag köpt, jag ska försöka att komma med bilder på bloggen nu, eller i alla fall snart, tror att jag är lite lat när det kommer till att lägga upp bilder:) Det är ju jobbigt att ladda in bilderna från kameran till datan, tänk vilken ansträgning att ta fram sladden och sedan kopiera alla bilder till olika mappar! Mohaha!

Idag så har jag i alla fall varit i Skara, Götene, och Skövde :) I Skara var vi på Jula, i Götene var vi på bugg-tävling, min ena kusin var med och tävlade:) Det är skitkul att titta på alla duktiga dansare, blir sugen på att börja :) I SKövde var vi bara och handlade :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0