Pärlor överallt

Under lovet började jag med att ta upp mitt barnsliga intresse för rörpärlor, det är ju så fantastiskt roligt. Man kan ju göra vad som helst för mönster med pärlor, alltifrån Mario till små söta cupcakes.
Nu ska ni i alla fall få se min fina konst här:)


Små fotspår som går upp i mitt tak!

 
Alla mina pärlor, här är det ordning och reda som gäller.. inget slarv i mina pärlor!


En fin liten Hello Kitty, som jag blev beordrad att göra av mitt ena kusinbarn..


Små söta UFO:n, en del är lite handikappade, saknar ben och sakerna på huvudet :)


Monster i alla dess former och färger..


Kommer inte ihåg vad den här sötsaken heter.. men söt och enkel att göra :)


Ett pacman-monster :)


Ett fint hjärta som mitt ena kusinbarn har gjort till mig, för att jag gjorde en Hello Kitty till henne:)


Yoshi och en pratbubbla med texten HI! :)


Bebis Yoshi och en pratbubbla med ett hjärta :)


Ett kasettband :)

Det var det jag har gjort hitills :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0