Cause you're amazing just the way you are..

Jag har funderat lite på det här med hur man ser på sig själv. Alltså, hur man tycker att man ser ut och sånt. Jag har kommit fram till att ungeäfr 75% av alla gånger jag står framför en spegel, så nedvärderar jag mig själv. Jag tycker att jag har för stor näsa, för buskiga ögonbryn, är för finnig, ja ni fattar. Men om man då frågar någon annan så får man ju svaret att, nej du är inte det minsta ful, och jag hittar inga fel på dig. Då brukar man oftast bli arg, eller i alla fall irriterad, och säga att det är bara som du säger för att inte göra mig ledsen. Men den personen som säger att man är fin, säger att h*n lovar att du inte är ful. För det finns ingen människa som är precis felfri och perfekt, men det finns heller inte någon människa som är ful, eller mindre värd för att det inte ser ut på ett visst sätt.
Kom ihåg detta!: Det finns bara en som ser ut som dig i hela världen, och det är DU själv, för du är unik!<3

Som Bruno Mars sjunger:

When I see your face
There's not a thing that I would change
Cause you're amazing
Just the way you are
And when you smile,
The whole world stops and stares for awhile
Cause girl you're amazing
Just the way you are


Bara för att bevisa att jag visst kan tycka att jag är fin de 25% jag står framför spegeln, så ska jag slänga in ett kort:)



// Lisa


Kommentarer
Postat av: missYesBox

:)))

2010-11-21 @ 19:33:19
URL: http://missyesbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0