Trasiga glasögon..

Man kan bara säga "Bra gjort!" till mig just nu. Jag skulle putsa lite på mina glasögon, för jag såg inget i dem typ och då gick ena bågen av, bara sådär! men det kan nog gå att laga, men nu har jag inga glasögon och det är jätte ansträngande för min stackars ögon och jag som har så mycket läxor att ta itu med...
Fast jag klarar mig, om jag har klarat typ 3 år eller så utan glasögon så klarar jag mig i en dag:)
Det känns jätte störande utan dem, men men...

Jag var ju på Konfirmation igår:) Det var jätteroligt, eller kanske inte i kyrkan, men det höll inte på så himla länge, ungefär 1 timma och det klarar jag verkligen av:) Efteråt så åkte vi hem till bästakompisen och fikade och var allmänt flummiga:) Vi spelade även lite kubb, men vi "stora" tjejer förlorade mot "små" tjejerna.. Fast vi är bäst ändå:) HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0