Sweet 16:)

Yeah.. Idag fyller lilla Jag 16 år:) Det känns inte som att man har blivit äldre, men man kan ju alltid hoppas:) Fick massa presenter av min underbara familj nu på morgonen, men ska få mer av släkten sen:) Bilder på presenterna kommer nog upp senare idag, eller i morgon:)
Tack alla ni som ringt och skickat sms, man blir så varm i kroppen av det:)
Nehe.. nu ska jag bara slappa lite, resten av familjen drog in till Hjo, på marknad, så nu sitter jag här ensam, men det gör inte mig något:)


Kommentarer
Postat av: missYesBox

sv. haha, tack, ne, annars blire väl mjöl under naglarna :P:S och --- övningskörning nästa! :)

2010-05-13 @ 14:47:29
URL: http://missyesbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0