Rusar mot Jönköping:)

Jaha nu sitter man här vid dumburken som vanligt, det är nästan äckligt hur mycket tid man ägnar åt datorn och chattar med sina kompisar där och inte pratar med dem i telefon. Fast de flesta av mina kompisar finns ju i skolan, men de andra, de som inte bor så närma en, som man kanske inte ser så ofta, varför tar man inte bara fram telefonen och slår dem en plingeling, jag tror att de skulle bli väldigt glada, jag skulle i alla fall bli det:)

Idag blir det att springa vårruset i Jönköping med delar av mitt underbara fotbollslag:) Fy vad det kommer att bli kul, inte att springa kanske, men självaste gemenskapen och att det är så mycket people på en och samma plats:)


Kommentarer
Postat av: missYesBox

sista andraavenyn :'(

2010-05-06 @ 15:31:36
URL: http://missyesbox.blogg.se/
Postat av: luddi ")

okey. men ring till någon då. haha "P



ja. men på ett sett ville man ju bara veta hur det skulle sluta men det är tråkigt att det inte fortsätter också. "/

2010-05-08 @ 19:45:27
URL: http://www.nogg.se/luddi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0