Nervis x 100

Idag är det Söndag, för alla er som inte visste det. Det är både skönt och jobbigt att helgen är över, fast denna vecka är jag bara 2 gånger i skolan och det tycker lilla jag om väldigt mycket:) Det är ju kristi himmelfärds dag på Torsdag och då är man ledig på torsdag också, vilket är bra, för då fyller lilla jag år, eller ska man säga stora jag? Det är frågan det..
Nu tänker nog en del att : "Hm.. hon är ju bara ledig två dagar inte tre, ska hon skolka en dag?" men nej, det ska jag inte. I morgon ska jag vara med en heldag på min blivande skola: Ljud-och bild skolan, med inriktning journalistik:) Vilket är både nervöst och spännande:) Sen så ska lilla jag ta bussen till Skultorp, där vi har våran andra match för i år:)


Kommentarer
Postat av: missYesBox

sv. moahahaha! Jaa, hade ju svårt att välja! men pendlingen vore jobbig... :P dessutom verkat Florist jätte roligt, och båda är ju kreativa saker! :D

2010-05-10 @ 18:33:06
URL: http://missyesbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0