Moster Elin och skolan...

Nu får ni inte tro att jag ska skriva om min moster som heter Elin, för det första så har jag ingen moster som heter Elin och för det andra, även om jag hade det så skulle jag nog inte blogga om henne. Kul att blogg om sin moster liksom :)
Nej men Moster Elins är en underbar glassbar/restaurang som ligger i den lilla trästaden vid vättern Hjo, precis i hamnen:) Det är verkligen såå himla mysigt att sätta sig där på en bänk och se ut i hamnen där båtarna ligger och guppar ovanpå de mjuka vågorna en solig dag:) Jag och Jagvarettmonster tog cyklarna (jag lånade en kompis) och cyklade ner till hamnen för att ta oss en glass innan vi började efter den långa håltimmen på 2 och en halv timma typ:) Det var underbart ljuvligt och jag njöt av varje sekund vi satt där nere:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0