Match på G:)

Om ungefär 10 minuter eller så, så ska jag ta min röda ädla springare (Alias min cykel) och galoppera bort i grynningen.. Eller bara till fotbollsplanen för att spela årets tredje match. Denna gång får vi verkligen hoppas på en vinst och denna gång är lilla Jag taggad till tänderna:) För det var jag ju inte förra gången om man säger så, ursäktar mig återigen till mina lagkamrater för att jag var en sån bitch, det var verkligen inte er jag var arg på. Var bara allmänt irriterad och hade ont i mitt knä, men detta ska inte upprepas, inte idag i alla fall:)


Kommentarer
Postat av: missYesBox

sv: Hö? hAHA! Tack för trippen idag;)

2010-05-18 @ 15:14:42
URL: http://missyesbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0