Förlust mot Varnhem/Axvall..

Jaha, igår var det årets första seriemtach. Skönt att äntligen komma igång med fotbollen på allvar. Visst är det kul att träna och så, men det skulle bli tråkigt i lägnden att bara träna hela tiden och inte ha några matcher.. oerhört tråkigt faktiskt..
Som rubriken lyder så blev det förlust med 4-2 mot Axvall/Varnhem igår, men vem bryr sig?! Vi gjorde vårat bästa och mer kan man ju som sagt inte göra. Vi tar dem nästa gång, det gör vi tjejer!
Satt bänkad vid teven vid 5 för att se på Grey´s Anatomy och när det ska börja så märker jag att det inte är Grey´s Anatomy utan Unga Mödrar.. Men det programmet är också för himla bra:) Tykcer om att titta på program om unga mammor/föräldrar, vet inte varför men det är väldigt bra och roligt att se att det finns människor i sin egen ålder som faktiskt väljer att behålla ett barn, det är väldigt starkt och modigt gjort av er tycker jag. Så alla mammor över huvud taget ska ge sig själva en stor kram, eller en klapp på axeln om man föredrar det:)
Nu ska jag ut till min syster som håller på och målar något, en hylla eller något:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0