Fint väder ute idag:)

"Jaa äntligen!!" sa nog de flesta svenskar idag, då det har varit ungefär 25+, i alla fall här hos oss i Västergötland:) Det var så varmt att jag var tvungen att gå ut och lägga mig på studsmattan för att steka lite, man vill ju bli brun av solen när den väl tittar fram, eller hur?:) Det vill i alla fall jag och här ska inte användas något himla "brun utan sol, eller solarium", här ska det vara äkta vara om man säger så:) Alltså att jag ska pligga ute i solen i flera timmar för att få någon färg på kroppen, men det kommer jag säkert att bli, för det brukar jag oftast bli:) Bara det blir en solig sommar så kommer det säkert bli så.. och det hoppas vi på, en solig sommar alltså..
Som sagt när jag kom hem la jag mig på studsmattan och solade, men i stället så somnade jag där i den stekvarma solen.. vilket kanske inte är så jättebra, men det var nog i bara 10 minuter eller så, 10 välbehövda minuter:)
Nu ska jag bara sitta här vid datorn och titta på kläder:)


Kommentarer
Postat av: missYesBox

vi åker moppe imån, halv nio hos tildis? sms:a hur du gör ;) Danke babe :P

2010-05-20 @ 20:23:33
URL: http://missyesbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0