Sovmorgon i morgon:)

Har precis ätit en middag bestående kassler och stekt potatis, mums:) Mamma som lagade maten medans lilla jag satt och bläddrade i alla tidningar som var med posten idag, bara för att slippa laga mat:) Jag är väldigt lat, men matlagning är inte min starkaste sida precis, det händer ju inte så mycket när man lagar mat. Jag vill ha mer liv och rörelse, att allt ska gå snabbt, dåligt tålamod har jag också. Vilket inte är så himla bra ibland kanske, men ibland kan det vara bra, istället för att sitta och måla, pyssla eller något dylikt så läser jag hellre en bok eller ser på en film, för där går det i alla fall snabbt, om inte boken är skittråkig eller filmen jättedålig, men då byter man ju bara film eller bok:) Sån är jag, och det är ju skönt att vi alla är olika, eller hur? Jag tycker det i alla fall, tänk vad jobbigt om alla mina kompisar var precis som mig, man skulle ju bara bli irriterad på varandra:)

Men men, ska träna ikväll:) Och eftersom att Linus är så himla glömsk så får jag ta ansvaret för att alla människor kommer in till idrottshallen:) Men det ordnar sig, om jag glömmer den hemma (nyckeln alltså), vilket jag inte kommer att göra, så får vi väl hitta på en enkel lösning:)




Saade till Oslo:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0