Ögonen ploppar ut snart

Är så trött efter skoldagen att mina ögon kommer ploppa ut snart, inte bokstavligt talat, men det känns som om de skule göra det. På spanska, som var sista lektionen som tur var, så orkade jag inte göra ett skit bara för att det sved i ögonen, för att jag var så himla trött:/
Men det kommer säkert att gå över efter ett par koppar kaffe:)
Det är nästan helt igen snöat hemma nu, mamma fastnade typ med bilen i en snövall:D Faktiskt lite roligt, men hon kom nog loss, orkade inte stanna ute och titta, eller hon skickade in mig för att jag var så himla frusen, det är inte kul kan man ju säga:)

Har kommit fram till att Alcazar måste gå till finalen:) Såå grymma alltså:) Här kan ni lyssna på dem:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0