Kalasdax:)

Hejsan hoppsan:)! Har inte skrivit här på ett par dagar, men det ebror på lite olika grejer. Tillexempel mycket att göra i skolan innan vårat älskade lov, som börjar från och med i morgon:) Det är riktigt nice...
Igår så var jag och syster iväg och sjön med kören, väldigt kul faktiskt:) En nackdel är att jag blev så trött igår och det håller i sig tills idag också, men det går snart över:)
Vid fyra någon gång så ska jag på kalas till min kusin som fyller tvåsifrigt, nämligen 10:) Kan bli kul att träffa släkten även om jag gjorde det förra veckan, hemma hos farmor och farfar:) Men nu kommer jag nog att få träffa de kusiner som inte var med hos F&F:)
Nu ska jag nörda vid facebook:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0