Ingen träning för mig:/

Jahap, nu sitter amn här och är allmänt förkyld och allmänt trött. När man skulle kunna gå ut och springa runt kullarna med laget istället. För vädret har i alla fall blivit något bättre, solen skiner och snön smälter lite:) För idag ville jag verkligen ut och springa, men det går fler tåg, elller vad man nu säger:)
Kvällen igår, tillbringade jag med en liten filmkväll inne i byn, med Tonår:)
Filmen vi såg hette Fireproof och var verkligen jättebra. Skulle gärna förklara vad den handlade om, men jag är inte så bra på att förklara det, se filmen istället:)
Nu ska jag nog gå och vila, eller något liknande...

Slänger in en lite suddig bild, på en otroligt söt katt:) Min alltså...


Kommentarer
Postat av: Francesca

tycker också riktigt mycket om neo, har beställt hans skiva nu. (:

2010-03-13 @ 12:50:31
URL: http://francescae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0