Home Tomorrow

japp så blir det, Lisa stannar hemma i morgon. Jag tycker det och min mamma tycker det, skönt att man kan vara överens:) heheh....
Har precis tittat färdigt på Grey´s anatomy, och jag måste ju bara säga att jag blir typ kär i alla killar som är med där, enligt mina kompisar så tycker jag att alla killar är söta eller snygga, men det tycker jag inte, bara de som verkligen är snygga eller söta:)
Men i alla fall, tillbaks till ämnet... Jag tycker som många andra att McDreamy och McSteamy är jättesnygga, okej de är gamla, i alla fall för mig, men man kan ju i alla fall titta:)

VS


Kommentarer
Postat av: eelvejjjseen:)

både du och våran söta blonda tönt var sjuka idag.. :(:(

2010-03-17 @ 17:31:02
URL: http://eelvejjjseen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0