Nu kommer äntligen bilderna...

Nu kommer äntligen bilderna från Stockholm, och jag laddade faktiskt upp dem på datorn helt utan hjälp från syster:) Nu är jag extra stolt, hehe:)
Jag orkar inte skriva om hela Stockholmsdagen, men bilderna får prata för sig själva..


Någon staty som sitter på slottet:)

Vet inte riktigt vad det är, men fint var det i alla fall:)

En av gamlastans alla små gränder:)

Vaktbyte på slottet...

Ser ut som om man är utomlands:)

En levande staty, som jag var lite rädd för :S

Grönan i bakgrunden :)

En båt...

Kissies rosa bil :)

Har mycket fler bilder, närmare 150 stycken, men det kan bli lite långtråkigt att se på så de här bilderna får sammanfatta min dag:) Var även på Vasamuseumet och lite annat grejs...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0