Bröllop och Vätternrundan

Det var vad jag hann med igår:) Min härliga moster och hennes man, cyklade vätternrundan och självklart var vi bara tvugna att åka in till Hjo, där matstoppet är och heja på dem. De hade faktiskt bröllopsdag igår och väljer att cykla vätternrundan istället för att ha det mysigt på någon restaurang:)
Såg även på Kronprinsessan och prins Daniel av Sveriges bröllop:) Även om jag hade valt att jag skulle strunta i det, så föll lilla jag för grupptrycket, eftersom övriga delen av familjen satt bänkade i soffan så kändes det konstigt att sitta vid datorn när de satt där. Så då såg jag vigseln och lite av färden till "festlokalen".
Sen så var vi ute och spelade kubb hela familjen, mamma och jag är bäst och vann:) Bara för att Ida och Pappa missade att skjuta ner kungen:)


Kommentarer
Postat av: Jennika

Vilken moster? Nu blev jag nyfiken vem som är så hurtig haha

2010-06-22 @ 22:02:17
URL: http://ijennikashuvud.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0