Varför får inte jag rida, när Ulla-Red? ;)

Okej, jag vet, jag vet, jag har dålig humor. Sån humor som egentligen saknar budskap:) Riktigt kul kan det vara, ibland:) Men rubriken var mest för att inte skriva "Ullared idag:)" eller något annat som oftast brukar dyka upp här:) Nåja, skämt åh sido..
Var ju i Ullared idag, skulle egentligen inte ha så mycket förutom One Tree Hill säsong 6, men det blev väl lite mer än det :) Jag köpte i alla fall One Tree Hill boxen, fyra filmer (billiga:)), ett linne, en t-shirt (i värsta härliga blåa färgen..) Massa deoderanter haha :) och tre böcker, fast det på Bok-Olle då:) Det är ju typ ett måste att köpa tre böcker därifrån varje gång jag är i Ullared :)

Dah films :) :





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0