Körde bil!!

Hel unbiliviable, eller hur det stavas, körde bil upp och ner för våran grusväg idag:) Okej, kan säga att jag höll på att få ett sammanbrott av att jag fick kärringstopp hela tiden typ, men i slutet gick det ganska bra. Det är bara det att jag är så himla envis och måste kunna allt nytt med en gång och då känner jag mig duktig och nu kände jag mig dålig, så aja.. Men det var ju första gången som jag körde på "riktigt" om man säger så, och då får man ju räkna med lite stopp ibland:)


Blir nog att åka till Ullared, med Mammsen och Syster i morgon. Jag vet inte vad jag ska göra där egentligen, men hänger nog mest med för att jag vill ha One Tree Hill säsong 6, för det är mycket billigare där än på andra ställen:) Och sen blir det väl lite kläder och andra prylar, typ deo och sånt. Annars är det nog bara syster som ser fram emot resan:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0