Party in the USA...

Nu sitter jag här framför datorn och väntar på att Grey´s anatomy ska börja, men det börjar inte förens om tjugo minuter typ:/ Har längtat hela dagen till att få komma hem och se på det, kanske har blivit lika beroende av det som jag är med One Tree Hill:) Fast på ett positivt sätt för mig då, kanske inte för mina familjemedlemmar som vill se på något annat när jag ser på mina braiga serier. Men jag brukar ju oftast ha teven för mig själv, tvnörd som jag är:)

Skoldagen idag var ganska slapp om ni frågar mig. Kanske inte jätteslapp, men det var bara Spanska, Matte, Engelska (vi tittade på One Tree Hill då, så det var väldigt slappt och bra(Y)), sen var det idrott i minaulan, taket på idrottshallen har typ sjunkit ett par centimeter så vi får inte vara där inne, tråkigt (eller inte...) sen så var det bara No och Elevens val, vilket var ganska slappt och roligt:) tror inte att jag har skrattat så mycket på länge. Tack till Andrea och Josefina som gjorde min dag<3

Senare ikväll, typ runt sex så ska vi har sminkparty här hemma!:) även om jag inte använder så mycket smink själv, så kanske man kan få något/några tips på hur man kan sminka sig och sånt.
Måste även plugg också:( Har tråkigt engelska prov och tråkigt So förhör, men det kommer säkert gå lika bra som alltid (Yeah:))

Hinner nog skriva något ikväll också, annars så skriver jag imorgon:)

P.S. All kärlek till underbara Eelvejjjseen som fixar iordning min blogg:)<33 Här är hennes blogg, kika gärna in på den:)


Kommentarer
Postat av: eelvejjjseen

vad tycks???

2010-02-25 @ 17:54:43
URL: http://eelvejjjseen.blogg.se/
Postat av: julia

serier är bäst :G:G:G<3



svar:du är fin lisaaa :D<3

2010-02-25 @ 20:07:13
URL: http://ailuuj.blogg.se/
Postat av: Lillasyzter

hoppas du har en skön torsdagskväll :) Snart helg!! :D

2010-02-25 @ 20:52:15
URL: http://lillsiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0