Chilli, Rusta, Mediamarkt, Skopunkten och Plantagen

Kom nyss hem ifrån Skövde:) Jag, mamma och syster åkte in vid ungefär elva eller halv tolv och kom hem nu. Det blev att åka till Stallsiken och shoppa, vi brukar aldrig vara där annars, bara inne i centrum. Men det finns ju en del bra affärer på Stallsiken också. Som Chilli, värsta goa inredningsaffären, jag ville typ ha allt prylgalen som jag är. I alla fall när det gäller inredningsprylar. Man tittar på allt och tänker: Det där ska jag köpa när jag flyttar hemifrån:). Men det kommer jag nog inte göra än på några år, men man kan ju drömma:)
Köpte i alla fall en liten försenad present till kompisen, tyckte att den passade henne:)
Sen så gick vi in till Rusta där det inte blev något särskilt, bara ett tuggimipaket, det är ju alltid något;)
Men på Mediamarkt blev det i alla fall lite handlat, syster köpte Sommaren med Göran och Bröllopsfotografen, mamma the baseballs skiva och även Zekes skiva:) Och jag köpte Grey´s anatomy säsong 1 och sen så köpte jag och mamma en film tillsammans, Flirting with forty:) Kommentarer om filmerna kommer när jag sett på dem:)

    

Kommentarer
Postat av: rebecka sv:

jomen det var den ;)

2010-02-27 @ 15:33:44
URL: http://rebexsz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0