Ta ingen skit av någon!

Idag var jag och resten av min skola och hälsade/tittade på i våran nya skola, och där fick vi ett ganska otrevligt bemötande. Jag hänger verkligen inte ut någon nu, eftersom jag inte säger dennes namn, men rektorn på det nya gymnasiet var riktigt otrevlig mot oss. Vi ställde liksom frågor, som han besvarade, men han var jätteotrevlig och han tyckte att vi hackade på honom, och att allt vi sa bara var kritik. Vad hade han förväntat sig? Att vi skulle komma in dit med ballonger och en positiv attityd? Jag var ganska positiv igår, men efter detta besök så är jag inte så pigg på att börja den skolan!
Och jag tänker inte ta någon skit ifrån honom, har pratat med en av våra lärare som sak prata med honom och min pappa ska även prata med honom på föräldramötet. Är man rektor så måste man uppföra sig ordentligt!!!

Nu uppfattar ni mig säkert som töntig, men gör det då! Jag är bara så trött på att bli så otrevligt bemött av äldre människor bara för att jag är ung! Ta ingen skit säger jag bara...



Jag är besviken och känner mig tom...


Kommentarer
Postat av: mrE

hej jag är presis so mdu? känner mig besviken på alla!

2011-01-08 @ 22:43:25
URL: http://http:/mre.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0