När alla vännerna gått hem..

För en stund sedan åkte de sista gästerna hem, så då var det fram med damsugaren, och jag försvann snabbt in till mitt rum. Sa att jag var trött och var tvungen att läsa lite ur min nya bok. Men tror inte att mamma gick på det, hon vet ju att jag alltid sitter framför datorn i alla fall :)

Blev inte så mycket kort idag, hade tänkt ta kort på vad jag hade på mig, men jag orkade inte, och jag tänker inte ha samma kläder på mig i morgon, men då blir det i alla fall en bild :)


Kommentarer
Postat av: Nathalie @ Bloody Disgusting

Vad fick du för julklappar då? Fick du det du önskade dig? Ha en trevlig fortsättning!

2010-12-25 @ 00:21:14
URL: http://bloodydisgusting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0