Det kliar! Aahhh...


Jag får snart smått panik, om det inte slutar snart så kommer jag få läggas in på mentalsjukhus. Nej, så allvarligt är det inte, men det känns som det, just nu.
Jag har haft exem så länge jag kan minnas, men det kommer bara ibland, och då är det så att man kan uthärda det, även om man inte smörjar sig varje dag, men nu är det allvarligt!
Det började förra veckan med att det kliade förskräckligt på halsen, och jag fick en röd flammig hals, lagom till jul och så, då matchar jag ju Tomten, nej men skämt å sido. Och igår så fick jag små röda prickar i armvecken, och det såg ut som början till mulusker, men det var det inte, för de försvann lika snabbt, som de kom. Och nu så kliar det jättemycket på höger handen och i knävecken.. Så nu har jag drogat mig själv med en allergitablett, det hjälper i all fall emot kliandet, men man blir trött. Och då är det ju tur att det är kväll och att jag snart ska upp och nana, i min varma sköna säng, i mitt varma sköna rum.  
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0