Dag 7 – Min bästa vän

Jag kan inte riktigt säga att jag bara har en bästa vän, en del anser ju att man bara kan ha en som är bäst, men jag har faktiskt flera, men det här inlägget skulle ju handla om min bästa vän, så jag får ta den bästa vännen, som även är min äldsta vän. Och med det menar jag inte att hon är gammal, utan att hon är den jag har känt längst, av alla mina kompisar.

Min Bästa Vän!<3

Mina och E:s föräldrar har kännt varandra redan innan våra systrar föddes och de har alltid umgåtts med jämna mellanrum. Så när jag föddes och efter det föddes E, så blev vi ju kompisar med en gång. Vi har en massa minnen tillsammans, både bra och en del lite mindre bar, men för det mesta så har vi oerhört kul tillsammans och hon känns nästan som en tvillingsyster, fatsän det skiljer ett år på oss. Vi är lika i personligheten, som att vi båda hr världens bästa (dåligaste) humor och att vi gillar samma typer av filmer. 
Jag kan säga att jag älskar henne, men dock bara som en vän, en oerhört god vän :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0