Dag 6 - Min dag

Eftersom att jag inte orkade att skriva dag 5 igår, så skriver jag både dag 5 och 6 idag :)

Min dag

Ja, dagen började med att jag åkte med bussen in till skolan, och jag sov även lite granna på bussen (mysigt).
Jag har haft mediekunskap och även estetisk verksamhet, vilka båda ämnen var lite tråkiga, men det är ändå den bästa dagen, för då är vi bara med tjej-klassen :)
Sen åkte jag en buss hem, så att jag var hemma vid halv fem och sen direkt till frissan för att bli av med lite hår. Jag klippte mig inte så mycket, men det blev lite kortare i nacken och det är ganska skönt.
Sen efter klippnigen var det hem, äta en smörgås och sen skulle jag träna fotboll klockan 8 :)
Och nu sitter jag här :D
En ganska tråkig dag för övrigt :D


P.S. Tycker om denna bilden ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0