Dag 3 – Mina föräldrar

Nu är det åter igen dags för dagens uppdrag, och idag ska jag skriva om mina föräldrar, och det är ju ett väldigt roligt ämne:) Men jag tänker med en gång säga att det inte blir några namn eller bilder på mina föräldrar, jag vill liksom inte hänga ut dem, mer än vad jag gjorde :D

Mina föräldrar

Min pappa T är född på 60-talet och nästa år fyller han "halva livet" åldern, mohaha, lista ut det ni. Han är uppväxt i en liten håla några kilometer utanför Skövde, man kan säga att det är en lite förort till Skövde. Han bodde i ett litet hus med sina 4 syskon och deras föräldrar.
Nu så jobbar han som grävmaskinist och han är även halvtids bonde :D

Min mamma R-M, är en 50+: are och hon är uppväxt i Ulricehamn, en fin satd utmed den fina sjön Åsunden. Hon har sjusyskon, två är halv-syskon och resten är hel-syskon, hon har även ett bonus-syskon, om jag inte minns hel fel:)
Hon jobbar som mattant i byns matsal :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0