Dag 2 – Min första kärlek

Här kommer då dag 2, som tar upp ämnet Min första kärlek. Till skillnad från vissa andra så anser jag att man kan vara kär när man är liten, men inte på samma sätt som när man är äldre. Så kär kan man ju vara från vilken ålder, till vilken ålder som helst :)

Min Första Kärlek

Jag minns så väl min första kärlek. Jag kan ha varit omkrin 4-5 år, då jag blev kär i en kille som var betydligt äldre än mig. Han hette Henrik Larsson, och nej det är inte fotbollspelaren jag syftar på. Han var min grannes pappas kompis och var ofta på besök. Så jaa, jag var väl ofta med dem och busade och lekte.
När jag tänker tillbaks på det här, så är det oerhört gulligt, men ganska pinsamt när ens förälder gång på gång tar upp det här för alla som vill lyssna.
Jag kommer ihåg något jag sa om kärlek, när min granne frågade mig hur jag kände att jag var kär.
"Det pirrar i armhålan!" sa jag med ett leende på läpparna, och det förföljer mig än idag :D


Kommentarer
Postat av: Ina

haha, vilket gulligt uttryck^^

2010-12-03 @ 07:26:14
URL: http://inapeanut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0