Dag 11 – Mina syskon

Min Syster

Jag har då, som ni kanske har fattat/vet bara en syster, eller bara och bara det är nästan för mycket. Nej, nu skojade jag lite, jag skulle gärna vilja ha en stoebror, en storasyter, en lillebror och en lillasyster, vara mittenbarnet liksom. Jag vill växa upp i en stor familj, men nu växer jag upp i en normalstor familj, med mycket kärlek och jag har många mostrar/morbörder, fastrar/farbröder och kusiner/kusinbarn, så min släkt är som min stora familj, bara att jag är typ yngst :)

Okej, åter till ämnet.
Min syster I är ett år äldre än mig, alltså 17, men om ungefär en månad blir hon 18 och tar då förhoppningsvis körkort, så att jag kan få skjuts av henne:)
Hon går tvåan på Hotell - och restaurang linjen på en skola i den "stora" staden Skövde. Hon tycker om att pyssla, smsa och att laga mat/baka.
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om henne, men det viktigaste är att jag älskar henne!! :D



Kommentarer
Postat av: Josephine Norén

sv: eller huur!:D

2010-12-12 @ 16:10:36
URL: http://josephinenoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0