P.S. I Love You..

Tittade jag på förut idag, den var ju inte överdrivet bra, men inte dålig heller, så den var helt lagom okej för mig:) Allt gick så fort, och sen blev den bara för lång, en kärleksfilm ska max vara 1½ timma, annars orkar man inte med alla tårar och kärleksdravell mera:) Haha..
Nej, men i morgon är det måndag och det blir förmodligen till att jobba, annars så får jag väl hitta på något, som typ att städa och göra i ordning i mitt rum också kanske, eller rent utav möblera om:) Och fixa min bokhylla, det vill säga: rensa ut en hel del böcker:) Eller köpa en ny bokhylla, vem vet..
Jag vet i alla fall att jag ska träna med Norra Fågelås If:s damlag i morgon igen:) Ska försöka haka på dem på deras träningar nu, som är tre stycken i veckan, p,us våran egna och så en match. Det kan bli för mycket för mig, men den som lever får se och vad jag vet så säger min kropp ifrån om den inte orkar mera:)

Nu blir det till att spela lite Sims 3 och sen äta lite god mat som pappa är och köper nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0