Polkagrisar, IKEA och Hairspray..

Det var vad jag gjorde igår kan man väl säga. Först åkte vi till Gränna, för att jag hade tjatat om att åka dit och köpa äkta polkagrisar och även se när de tillverkade dom. Vilken resulterade med att vi kom hem med ungefär 13 äkta gränna polkagrisstänger och lite mer:) Ska ju dock inte äta upp allt på en gång, men det känns som om jag måste göra det innan skolan börjar, för då blir det slut på godisätande för min skull.
Efter Gränna, åkte vi in till IKEA i Jönköping och gick där inne och sen åt vi lite mat också. Deras bearnisesås är typ den godaste såsen jag vet:) Det jobbigaste med att gå på IKEA är att jag alltid blir så sugen på att kasta ut mina nuvarande möbler och verkligen göra om hela rummet och inreda med nya saker. Men nu är det så att mitt rum ska nog bli tapeserat till hösten, men de nya sakerna får jag nog vänta med tills jag flyttar hemifrån. För det finns inte en chans att jag ska kunna lägga undan massa tusen bara för att göra om mitt rum, när jag försöker spara till Brasilien resan jag vill göra om cirkus 4 år:)  Men jag ska försöka flirta med mamma och pappa, då kanske jag får lite hjälp:)
Efter IKEA, så hade jag en kvart på mig att byta om, för jag skulle nämligen till Jojo, som hade tjejkväll och efter det var det att bege sig till Hjo, för att gå på utomhusbion, Hairspray:) Har aldrig sett hela, men den var riktigt bra faktiskt, i klass med High School Musical filmerna:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0